Äntligen nymöblerat!

Jag har ju länge talat om att jag ska möblera om i min lägenhet och efter mycket övervägande har jag nu kommit till skott. Det stora problemet jag haft med min lägenhet tidigare är definitivt transportsträckor. Därför har jag nu, efter lite genuint planeringsarbete, kommit fram till att sängen måste närmare köket och sofforna närmare toaletten. Matsalen har ju alltid kännts lite trång dessutom så det tänkte jag försöka lufta till lite. Sist men inte minst har vi då problemet med min torkställning då jag har ganska många vita strumpor som måste tvättas ofta. Här nedan ser ni resultatet av mina förändringar.

Som ni ser är sängen mycket närmre kylskåpet och jag kan näääästan nå det från sängen. Mycket bra när man behöver en återställare på morgonkulan.

Som ni ser är nu sängen mycket närmare kylskåpet för att minska ner transportsträckan. Nu kan man näääästan nå det från sängen. Mycket praktiskt när det är dags för en återställare på morgonkulan.



Matsalen är nu mycket rymligare och så kan man dessutom se på tv från den. Mycket praktiskt.



Torkrummet där jag kan ha mina vita strumpor i dess hyllor. Rymligt som det ska vara.



Som alla vet så äter jag ju alltid i vardagsrummet och vad blir man efter maten? Bajsnödig! Här har vi nog det bästa genidraget någonsin då jag nu bara har ett litet steg från soffan till toaletten.

Folk verkar trivas i nya vardagsrummet.

Fler folk som trivs i vardagsrummet

En annan vinkel..

Party i nya vardagsrummet

Någon som har fler idér på vad jag kan göra med min lya??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mycket välplanerat!

2010-08-06 @ 17:36:38
Postat av: Anonym

framför allt lättstädat!

2010-08-06 @ 17:38:21
Postat av: Anonym

idioter

2010-08-06 @ 21:18:19
Postat av: Anonym

Det som är mest imponerande är att kreativiteten finns kvar i dessa individer efter all förtäring av alkoholhaltiga drycker!

2010-08-06 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0