lite andra alternativ

Idag bjöd jag in lite goda vänner på en fest i min fina nymöblerade lägenhet. Mina vänner är lugna och sansade och vet att föra sig på ett för stunden lämpligt sätt.




Jag är hemskt koncentrerad när jag har fest. Det är en del av min image. Jag brukar övervaka så att saker går rätt till. Det är viktigt att inget oförutsett inträffar.



Mina vänner tycker också att det här var en bra idé.


Dock hade mina vänner förslag på en helt annan möblering, och beskedlig som jag är så tyckte jag givetvis att vi kan testa deras förslag.



Ja, här står den ju ganska bra. Det är alltid bra att ha någonting att luta sig emot när golvet svajar. och det gör det ju emellanåt i mitt hem.



Jag har så mycket vita strumpor och dom måste ju tvättas väldigt ofta. Problemet med mina vita strumpor är att de kräver väldigt mycket plats och jag har länge funderat på var jag för bästa komfort bör placera min torkställning. Här i hallen är den ju till exempel inte i vägen det allra minsta. Smart!



En annan intressant lösning på vart jag ska förvara mina stolar. Nära till TV'n så man slipper använda glasögon och ändå utan att förstöra rymden i mitt hem. Jag tänkte lite Qi gong när jag placerade dom här.



Jag fick hjälp med sofforna. De är ganska tunga. Ungefär som en medelstor sälunge. Det är tur att mina vänner alltid är villiga att hugga i där det behövs.



Själv höll jag till i sovrummet. Jag tror att det gjorde sig bättre som badrum faktiskt.



Jag blev ganska nöjd när allting var ommöblerat. Fast jag saknade vardagsrummet. Det var kanske bättre så trots allt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det såg bättre ut natten mellan tors o fredag. Tycker Niclas ska låna ut nyckeln fler ggr!

2010-08-06 @ 23:00:29
Postat av: Andreas

Hahahahahahah Fantastiskt!!!!!

2010-08-07 @ 02:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0