Minnen från förr och lite förvirring

Ok nu har det alltså gått ett par dagar sen jag flyttade tillbaks möblerna till dess ursprungliga komposition. Så här i efterhand så tror jag nog att framför allt vardagsrummet var bättre förr. Jag kommer på mig själv med att sitta och minnas de goda stunderna jag hade där inne och det är nästan så jag blir lite tårögd. Alla andra får säga vad de vill!!! Mat och toalett HÖR ihop!!!



När jag ser tillbaks på bilderna från den tiden så räcker det ju med att se på mig för att förstå att det var bättre förr.



Den där minen säger bara en sak... Ni vet allihopa vad jag ska göra efter att pizzan är slut!

Ett problem som jag sett med denna möblering är dock de andra sakerna som man brukar göra på toaletten... typ borsta tänderna. Det kändes inte riktigt ok att göra det i vardagsrummet så jag började prova ett par alternativa ställen att borsta på. Nu när möblerna är tillbaks där de var förut så känner jag ändå att det är lite småkonstigt att borsta på toaletten. Jag... kan... inte... sluta borsta på nya ställen. Det har blivit en drog för mig. Man smyger in och borstar lite i provhytten på HM, en snabbis i bilen kanske eller i biosalongens mörker där ingen ser vad man gör. Jag har ju alltid varit väldigt noggrann med min hygien men jag tror att jag har ett problem. Mitt mest exotiska ställe, som verkligen pirrade lite extra, var mitt i publikhavet under en Iron Maiden konsert. Jag blir eregerad bara jag tänker på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

så jävla slut du är andreas

2010-08-08 @ 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0